Як негайно припинити біль у чутливих зубах. Стоматологія в м.Суми

Що робити якщо болить зуб? | Epion

Якщо ви відчуваєте різкий біль після їжі дуже гарячої або дуже холодної їжі, у вас є симптоми чутливості зубів. Незважаючи на біль, наявність чутливих зубів не обов’язково означає, що з ними щось не так.

З огляду на це, є речі, які ви можете зробити, щоб мінімізувати ймовірність відчути біль і пом’якшити його, коли це станеться. Сьогодні ми розповімо вам, як негайно припинити біль у чутливих зубах. Лікувати біль у чутливих зубах здебільшого можна вдома, тож продовжуйте читати та отримайте полегшення для своїх зубів.

Причини чутливості зубів

Є багато причин, чому у вас можуть бути чутливі зуби. Найчастішими причинами є зношена емаль і опущення ясен. Симптоми можуть бути постійними, що вимагатиме візиту до стоматолога, але їх також можна швидко та легко виправити.

Отже, як ви закінчуєте з проблемами емалі та ясен?

Як правило, ці проблеми виникають через недостатню гігієну зубів, але вони також можуть походити від агресивного догляду за зубами. Наприклад, деякі продукти для відбілювання зубів містять відбілювач, який може викликати чутливість. Якщо ви чистите зуби занадто агресивно, це може пошкодити шар емалі та залишити зубні нерви вразливими до перепадів температури.

Як негайно припинити біль у чутливих зубах

Якщо у вас часті симптоми чутливості зубів, є кілька речей, які ви можете спробувати перед відвідуванням стоматолога. По-перше, спробуйте використовувати десенсибілізуючу зубну пасту, інгредієнти якої можуть захистити ваші нерви від найпоширеніших подразників. Не завадить також використовувати зубну щітку з м’якою щетиною.

Ваша дієта може значною мірою вплинути на ваші зуби. Вживання кислих напоїв і твердої їжі негативно позначиться на поверхні ваших зубів, утворюючи ерозію зубів, що є великим джерелом чутливості.

Догляд за зубами необхідний для запобігання болю через чутливість зубів. Ви повинні підтримувати хорошу гігієну порожнини рота , обережно чистячи принаймні двічі на день і користуючись ниткою щодня.

Якщо ваша чутливість не зникає після спробування деяких із цих засобів, пора звернутися до стоматолога. Регулярні візити до стоматолога допоможуть вам отримати більш чітке уявлення про те, що викликає ваш зубний біль.

Найважливішим аспектом лікування болю в чутливих зубах є відвідування стоматолога. Якщо ваш стоматолог не може сказати вам, як миттєво зупинити біль у чутливих зубах за допомогою домашнього засобу, він допоможе розібратися в корені ваших чутливих зубів за допомогою корисної процедури.

Знайти правильного стоматолога для ваших зубів може бути важко. Проте, якщо ви перебуваєте в у нашій клініці – це правильний вибір. Наша клініка пропонує широкий спектр стоматологічних послуг, від загальної сімейної стоматології та гігієни зубів до реставраційної та естетичної стоматології.

Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб раз і назавжди зняти біль у чутливих зубах.

Контактний номер телефону: +380661968793.