Лікування зубів під мікроскопом в Сумській області

Лікування зубів під мікроскопом – сучасний світовий стандарт у стоматології. Це найвища точність лікування та бездоганна якість. Наші лікарі проводять терапевтичне, ортопедичне, а також хірургічне лікування із застосуванням мікроскопа.

Лікування зубів під мікроскопом дозволяє:

1) провести лікування максимально точно. Мікроскоп дає можливість усунути тільки пошкоджені тканини зуба, не зачіпаючи здорові. Таке лікування має найкращий прогноз – зуб прослужить довше;

2) зменшити тривалість лікування. Маніпуляції лікаря рахунок ідеальної видимості ювелірно точні. А багато процедур вимагають не більше одного відвідування, за яке проводиться точне мікро-лікування;

3) максимально знизити ризик вторинного запалення та ускладнень.

Як використовується дентальний мікроскоп?

За допомогою стоматологічних мікроскопів лікарі можуть:

1) провести детальну діагностику на ранніх етапах захворювання, побачити навіть незначні та малопомітні ушкодження;

2) виконати ювелірну герметизацію фісур. Глибокі, звивисті фісури (малюнок з горбків і западин на жувальних зубах) вимагають ретельної, але щадної обробки. Оцінити неозброєним оком, наскільки глибоке чищення потрібно у кожному окремому випадку, практично неможливо. Мікроскоп дозволяє точно очистити всю жувальну поверхню зубів, підготувати їх до герметизації;

3) зробити ідеальне полірування запломбованої зони. Це не просто естетика, а важлива частина лікування. Якщо пломба зіллється з емаллю, значить пломба прослужить довго. За допомогою стоматологічного мікроскопа лікар забезпечить ідеальну поверхню вилікуваного зуба, відсутність мікротріщин та нерівностей;

4) провести найтоншу реставрацію зуба, ортопедичне лікування;

5) зробити малоінвазивну операцію у складних випадках пластики м’яких тканин. Лікування зубів під мікроскопом дозволяє працювати надтонким інструментом, використовувати атравматичний шовний матеріал. В результаті операційне поле набагато швидше гоїться, а в процесі операції потрібно менше анестезії.

Мікроскоп у лікуванні каналів зуба

При ендодонтичному лікуванні зубів мікроскоп незамінний. Він дозволяє швидко і точно пролікувати навіть найглибший кореневий канал. Можна побачити та оцінити його спрямованість, ширину та глибину, визначити наявність рідини та видалити її, запобігши виникненню кісти.

Також, за допомогою потужного збільшення можна виявити та видалити неконтрастні пломбувальні матеріали. Такі пломби продовжують використовуватись у стоматології. При повторному зверненні перед лікарем постає непросте завдання видалити старі пломби з хворого каналу. Лікування зубів під мікроскопом дозволяє побачити залишки старих пломб і повністю очистити канал, запобігши ускладненням, подальшому розвитку запалення та повторним зверненням до лікаря.

Записатися на консультацію до клініки «Brilliant Smile» можно вже сьогодні за номером  +380661968793