Як довго ви повинні чистити зуби? Профалікатична стоматологія в м.Суми

Як довго потрібно чистити зуби? У сьогоднішньому дописі ми розповімо вам, як довго чистити зуби та до чого може призвести неефективне чищення зубів. Ваше здоров’я зубів і фізичне здоров’я взаємопов’язані, тож продовжуйте читати та дізнайтеся, як підтримувати обидва в довгостроковій перспективі.

Скільки часу потрібно чистити зуби?

2 хвилини двічі на день є базовою кількістю для чищення зубів, як рекомендують усі хороші стоматологи . Усе, що менше, ніж це, не збереже ваші зуби такими чистими, як вони повинні бути.

Йдеться про формування хороших звичок. Якщо ви не думаєте про це, ви, ймовірно, ніколи не будете чистити щіткою цілих 2 хвилини. Може бути корисно встановити таймер на телефоні або використовувати електронну зубну щітку з вбудованим таймером.

Деякі люди запитують, чи слід чистити зуби після кожного прийому їжі. Це не обов’язково, хоча ви можете чистити щіткою частіше, якщо хочете.

Для видалення їжі з зубів краще використовувати нитку. Якщо їжа застряє там надовго, що призведе до проблем із зубами та яснами.

Наслідки поганої гігієни зубів

Найбільший ризик невміння чистити зуби виходить за рамки очевидного. Так, ви можете зіткнутися з пародонтозом і захворюваннями ясен, але є й серйозніші проблеми.

Люди, які страждають пародонтозом, у два рази частіше страждають від серцевих захворювань та інсульту. Дослідження показали, що понад 90% людей з діабетом також страждають від захворювань пародонту, тому між цими двома є певний зв’язок.

Найгірше те, що пародонтоз може збільшити ризик раку нирок і крові. Існує ряд інших проблем зі здоров’ям , які потенційно можуть виникнути внаслідок поганої гігієни порожнини рота. 4 хвилини чищення зубів на день – це небагато, якщо врахувати ці ризики.

Поради щодо чищення

Є кілька речей, які ви можете зробити, щоб максимально використати час чищення зубів. Наприклад, чищення по колу гарантує, що ви покриєте кожну ділянку зубів і ясен, що непросто зробити, якщо чистити збоку в бік або вгору та вниз.

Також важливо дбайливо ставитися до зубів. Більшість людей повинні обирати м’яку щетину та обережно чистити, оскільки жорстка щетина та чищення можуть зношувати емаль та ясна.

Нарешті, обов’язково користуйтеся ниткою та ополіскувачем для рота . У поєднанні з правильними звичками чищення зубів ці речі можуть запобігти карієсу та захворюванням ясен. Якщо ви любите використовувати ополіскувач для порожнини рота, обирайте версію без спирту.

Насолоджуйтеся здоровими зубами

Тепер, коли ми відповіли на давнє запитання: «Як довго потрібно чистити зуби?», ви можете насолоджуватися кращою гігієною порожнини рота. Чищення зубів двічі на день по 2 хвилини разом із використанням зубної нитки та ополіскувача гарантує, що ваші зуби завжди будуть здоровими.

Це не означає, що ви не повинні відвідувати свого стоматолога для регулярного чищення. Якщо ви перебуваєте в м.Суми, запишіться на прийом до нашої клініки.

Запис на консультацію за номером +380661968793.