Відповіді на всі ваші запитання щодо фарбування зубів

Видалення зубного нальоту в Одесі за найкращою ціною в клініці, ефективно  видалити зубний наліт | Vitasan

Ви, ймовірно, бачили рекламу домашнього відбілювання зубів або бачили новий продукт для відбілювання зубів, прокручуючи Facebook чи Instagram. Можливо, ви навіть чули про послуги відбілювання зубів у вашому стоматологічному кабінеті. Безсумнівно, ви подивилися на свої зуби і помітили, що вони можуть бути не такими білими, як вам хотілося б. Можливо, ви знаєте, як це «виправити», але чи знаєте ви, що спричиняє фарбування зубів і як цьому запобігти? Наша професійна команда стоматологів готова відповісти на ці та інші ваші запитання щодо фарбування зубів.

Поширені запитання про фарбування зубів

Що викликає фарбування зубів?

Існує кілька причин зміни кольору зубів, зокрема: їжа, напої, куріння, частинки, що спричиняють плями в зубній емалі, і навіть просто старіння.

Як я можу запобігти фарбуванню зубів?

Запобігти появі плям на зубах досить легко. Уникайте певної їжі та напоїв, які забарвлюють ваші зуби, киньте палити та дотримуйтесь належного догляду за ротовою порожниною , включаючи чищення зубів двічі на день, полоскання ротової порожнини та щоденне використання зубної нитки, жування жувальної гумки без цукру між прийомами їжі та відвідування стоматолога принаймні двічі на рік .

Які продукти фарбують зуби?

Їжа яскравого або яскравого кольору найімовірніше забарвить зуби. Червоні соуси для пасти, ягоди, такі як чорниця та малина, і яскраве карі можуть сприяти фарбуванню зубів.

Які напої викликають фарбування зубів?

Як і харчові продукти, напої яскравих кольорів найімовірніше спричинять фарбування зубів. Уникайте червоних вин, кави та чаю і навіть темних газованих напоїв. Щоденне споживання може затьмарити вашу посмішку.

Зелений чай фарбує зуби?

За даними Colgate.com , чай усіх кольорів роз’їдає емаль і, як було показано, фарбує зуби, навіть білий і зелений чай.

Брекети фарбують ваші зуби? Іноді після зняття брекетів з’являються легкі плями, але справа не в брекетах, а в тому, як доглядали за зубами, поки вони були на них. Дотримуйтесь інших порад щодо запобігання появі плям і уникайте використання відбілюючих засобів під час носіння брекетів, щоб не відбілити область зубів навколо брекетів.

Чи допомагає вугілля від фарбування зубів?

Активоване вугілля було в тренді, оскільки завдяки його природним властивостям видаляти токсини та неприємний запах воно проявляється в усьому, від засобів для обличчя до мила та зубної пасти. Наш погляд на вугільну зубну пасту? Не варто негативних побічних ефектів, і немає доведених результатів, що це працює.

Чи всі типи плям на зубах оборотні?

Існує три основних способи фарбування зубів: поверхневі плями; під поверхневими плямами; і вікові плями. Усі три можуть отримати користь від процесу відбілювання зубів.

Гаразд, тепер ти, можливо, кажеш собі, що я знаю винуватця моїх плям на зубах, і я думаю, що я готовий зробити свою усмішку яскравішою. Що мені потрібно знати про відбілювання зубів ?

Як дізнатися, чи потрібно мені відбілювати зуби?

Якщо ви відчуваєте, що ваші зуби можуть стати більш білими, порадьтеся зі своїм стоматологом, чи рекомендує він лікування чи ні. Стан ваших зубів, а також причина появи плям допоможуть вашому стоматологу визначити найкращі варіанти.

Чи справді відбілюючі продукти допомагають усунути плями на зубах?

Існує безліч продуктів для відбілювання зубів, які пропонують різні результати, плюси і мінуси та ціни. Дізнайтеся більше про варіанти відбілювання зубів тут, щоб знайти, про який із них поговорити зі своїм стоматологом.

Коли найкраще відбілювати зуби?

Вам потрібно буде переконатися, що на ваших зубах немає карієсу, тому найкращий час починати відбілювання зубів – це після чищення зубів.

Відбілювання зубів є постійним?

Ні, процеси відбілювання зубів не є постійними. Можливо, у майбутньому вам знадобляться додаткові процедури або ви можете обмежити причину появи плям, щоб подовжити ефект відбілювання та запобігти появі плям.

Чи є побічні ефекти від відбілювання зубів?

Деякі пацієнти можуть відчувати чутливість зубів після лікування, спрямованого на усунення фарбування зубів. Надмірне або неправильне використання відбілюючих засобів може пошкодити емаль і спричинити остаточне знебарвлення.

Турбуєтеся про фарбування зубів? Хочете яскравішу, білішу посмішку? Клініка «Brilliant Smile» може вам у цьому допомогти.

Записатися на консультацію можна за номером +380661968793.